Завідувач кафедри:Мальчик Мар’яна Василівна m.malchyk@nuwm.edu.ua
Менеджер: Оплачко Ірина Олександрівна   i.o.oplachko@nuwm.edu.ua



Навчальна дисципліна «Бенчмаркінг» формує у студентів теоретичні знання і практичні навички в аспекті використання бенчмаркінгу як ефективного інструменту маркетингової діяльності.

Метою курсу є формування теоретичних і прикладних знань у галузі маркетингових прийомів формування і управління бенчмаркінгом,  уміння проведення внутрішнього і зовнішнього бенчмаркінгу, розробка та впровадження бенчмаркінгових проектів, використання отриманих знань в практичній діяльності.

Основні цілі: -  надання студентам  знань про сутність бенчмаркінгу; розкрити основні аспекти організації та планування впровадження та використання бенчмаркінгу ;  методи формування системи показників аналізу діяльності кращих підприємств на ринку; набуття вмінь самостійно виконувати та використовувати у практичній діяльності  інформацію, отриману в результаті маркетингових досліджень і порівняльного аналізу; вивчення процесу безперервного вдосконалення діяльності підприємства на засадах використання бенчмаркінгу, дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, виявлення можливостей вдосконалення, а також впровадження внутрішнього та зовнішнього бенчмаркінгу задля  забезпечення конкурентоспроможності підприємства.

Викладач: Веретін Л.С., МАР-21інт, МАР-41

Ступінь вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень;
Освітня програма (Спеціальність): маркетинг;
Шифр за ОП: ЗП18;
Рік навчання, семестр: 3 рік, 5 семестр;
Викладач (лектор): к.е.н., доц. Мартинюк О.В.;
Мета та цілі ОК: Метою викладання дисципліни є формування теоретичних знань і набуття практичних навичок студентами щодо комунікативної роботи в системі бізнесу та маркетингу. Набуті знання, вміння та навички дозволять ефективно налагоджувати інформаційно-комунікативні канали, приймати науково-обґрунтовані оперативні управлінські рішення на основі застосування інноваційних наукових підходів, методів, технологій та алгоритмів у сучасному бізнес-середовищі.

 

Викладачі: Мальчик М.В., Коротун О.П.

Група: МАР-51
Ступінь вищої освіти: перший (бакалаврський)
Освітня програма (Спеціальність): 075 "Маркетинг"
Шифр за ОП: ФП1
Рік навчання, семестр: 1 рік, 1 семестр
Група: МАР-11, МАР-12, МАР-13 МАРз-11
Викладач (лектор): Мальчик М.В.
Викладачі (практичні заняття): Попко О.В. (група МАР-12)
Толчанова З.О. (групи МАР-11, МАР-13 )
Мета та цілі ОК: формування знань щодо базових категорій маркетингу, методологічних аспектів організації маркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах.
Завдання - вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.




Ступінь вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень;
Освітня програма (Спеціальність): маркетинг;
Шифр за ОП: ФП16;
Рік навчання, семестр: 3 рік, 5 семестр;
Викладач (лектор): к.е.н., доц. Мартинюк О.В.;
Мета та цілі ОК: Дисципліна спрямована на формування у студентів сукупності знань в області теорії і практики цифрового маркетингу; отримання ними умінь і навичок самостійної розробки стратегій цифрового маркетингу, обрання необхідних каналів та інструментів цифрової маркетингової комунікації, оволодінні необхідним навичками роботи з базами даних, програмами, що забезпечують роботу користувачів в комп'ютерних мережах, а також зі
спеціалізованими інформаційними технологіями та системами в економічній сфері цифрового маркетингу.

Ступінь вищої освіти: БАКАЛАВР
Освітня програма: 075 "МАРКЕТИНГ"
Шифр за ОП: ФП 22
Рік навчання, семестр: 4 рік, 8 семестр
Викладач: Оплачко Ірина Олександрівна
Мета та цілі ОК: формування комплексу знань та практичних навичок щодо удосконалення бізнес-процесів на основі комплексного застосування складових маркетингу, виробничих та управлінських процесів на підприємстві

Викладач: Мальчик М.В., групи МАР-21інт, МАРз-21інт

Ступінь вищої освіти: БАКАЛАВР
Освітня програма: 075 "МАРКЕТИНГ"
Шифр за ОП: ФП 12
Рік навчання, семестр: 4 рік, 8 семестр
Викладач: Оплачко Ірина Олександрівна; Мартинюк Оксана Володимирівна
Мета та цілі ОК: засвоєння, закріплення та розширення теоретичних і практичних знань, набутих під час аудиторних занять, оволодіння навичками самостійного дослідження та наукового розв’язання маркетингових завдань, самостійного прийняття господарських рішень, об'єктивних висновків і пропозицій з врахуванням тенденцій розвитку ринку. 

Ступінь вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень;
Освітня програма (Спеціальність): маркетинг;
Шифр за ОП: ФП25;
Рік навчання, семестр: 3 рік, 5 семестр;
Викладач (лектор): Мартинюк О.В.;
Мета та цілі ОК: Мета дисципліни «Креативний маркетинг» оволодіння знаннями новітніх та сучасних маркетингових підходів маркетингу як засобу підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку.

Завдання дисципліни «Креативний маркетинг» – вивчення основних категорій креативності; ознайомлення з методиками інтеграції креативності, алгоритмами реалізації інноваційних підходів та набуття практичних навичок їх використання в процесі просування товарів, пошуку резервів удосконалення системи товаропросування.

Ступінь вищої освіти: бакалавр;
Освітня програма (Спеціальність): 075 "Маркетинг";
Шифр за ОП: ФП12
Рік навчання, семестр: IV рік, 8 семестр; ;
Викладач (лектор): Попко О.В.
Метою викладання навчальної дисципліни "Логістика" є оволодіння теоретичними знаннями з питань логістики та набуття практичних вмінь і навичок щодо використання методичного інструментарію прийняття оптимальних логістичних рішень у постачанні, виробництві, дистрибуції, управлінні запасами.
Основні цілі:
• надання студентам теоретичних знань про сутність і концепцію логістики, логістичні потоки і процеси, ознайомлення з класифікацію й структуризацією логістичних систем;
• розкриття базових положень логістики постачання, логістики виробництва, логістики збуту, оптимізації системи запасів;
• формування практичних навичок з обґрунтування вибору постачальників, розрахунку оптимальної партії замовлення, обґрунтування вибору технології і стратегії виробництва, логістичної оптимізації виробничої програми, оптимізації використання технологічного часу, оптимізації системи запасів, організації логістики.
Ступінь вищої освіти: магістр;
Освітня програма (Спеціальність): 075 "Маркетинг";
Шифр за ОП: ПП1;
Рік навчання, семестр: І рік, 2 семестр;
Викладач (лектор): Попко О.В.;
Метою викладання дисципліни є оволодіння теоретичними знаннями з питань логістичного менеджменту та набуття практичних вмінь і навичок щодо використання методичного інструментарію прийняття оптимальних логістичних рішень у постачанні, виробництві, дистрибуції, управлінні запасами, організації логістики в логістичних системах.
Основні цілі:
• надання студентам знань про загальні принципи та закономірності інтегрованого управління матеріальним, інформаційним, фінансовим та іншими потоками;
• розкриття базових положень формування та функціонування логістичних систем;
• формування практичних навичок з оптимального управління логістичними процесами, забезпечення раціонального та ефективного використання матеріально-технічної бази виробництва, транспорту та інших складових інфраструктури логістичних процесів; управління замовленнями, закупівлями, запасами; організація дистрибуції та фізичного розподілу товарів.
Викладачі: Мартинюк О.В., Оплачко І.О.

Група: МАР-21

Викладач: Король Б.О.

Групи: ЕП-31+інт, ОА-31, БА-31, БА-11інт, ЕК-31, ЕК-11інт, МЕ-31+інт, М-31+інт, УПЕП31+інт, ФіН-31
Ступінь вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень;
Освітня програма (Спеціальність): маркетинг;
Шифр за ОП: ФП5;
Рік навчання, семестр: 2 рік, 3 семестр;
Викладач (лектор): к.е.н., доц. Мартинюк О.В.;
Мета та цілі ОК: Метою викладання дисципліни є формування теоретичних знань і набуття практичних навичок використання конкретного маркетингового інструментарію у вирішенні актуальних управлінських завдань з орієнтацією на потреби й запити споживачів цільових ринків, опанування методологічного апарату організації
маркетингової діяльності різних суб’єктів ринку та їх позиціювання з набуттям здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
Ступінь вищої освіти: перший (бакалаврський) рівень;
Освітня програма (Спеціальність): маркетинг;
Шифр за ОП: ФП5;
Рік навчання, семестр: 2 рік, 4 семестр;
Викладач (лектор): к.е.н., доц. Мартинюк О.В.;
Мета та цілі ОК: Метою викладання дисципліни є формування теоретичних знань і набуття практичних навичок використання конкретного маркетингового інструментарію у вирішенні актуальних управлінських завдань з орієнтацією на потреби й запити споживачів цільових ринків, опанування методологічного апарату організації
маркетингової діяльності різних суб’єктів ринку та їх позиціювання з набуттям здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
Ступінь вищої освіти: другий (магістерський)
Освітня програма (Спеціальність): 075 "Маркетинг"
Шифр за ОП: ВК2.1
Рік навчання, семестр: 1 рік, 1 семестр
Група: МАР-51м, МАРз-61м
Викладач (лектор): Толчанова З.О.
Мета та цілі ОК: пізнання теоретичних та методичних основ маркетингу відносин, нових підходів щодо управління маркетингом, орієнтованого на створення довгострокових взаємовигідних відносин із ключовими партнерами й
споживачами на ринку товарів і послуг.
Викладачі: Толчанова З.О.

Групи: МАР-21, МАР-22, МАР-11інт.