Ступінь вищої освіти: бакалавр;
Освітня програма (Спеціальність): 075 "Маркетинг";
Шифр за ОП: ФП3
Рік навчання, семестр: ІІІ рік, 6 семестр; ;
Викладач (лектор): Попко О.В.
Мета та цілі ОК. Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» є формування системи теоретичних і практичних знань щодо промислового маркетингу, сучасних концепцій його розвитку, методологічних та організаційних засад використання.
Основні цілі:
• вивчення теорії промислового маркетингу, методології маркетингових досліджень;
• розроблення і планування маркетингових стратегій та їх реалізації промисловими підприємствами;
• опанування сучасних методів управління маркетинговою і комунікаційною діяльністю у сферах закупівлі, збуту, розподілу промислової продукції.