Ступінь вищої освіти: другий рівень вищої освіти;
Освітня програма (Спеціальність): маркетинг;
Шифр за ОП: ВК3.1;
Рік навчання, семестр: 1 рік, 2 семестр;
Викладач (лектор): к.е.н., доц. Мартинюк О.В.;
Мета та цілі ОК: Метою викладання дисципліни є формування в студентів сучасного наукового світогляду та системи спеціальних знань у сфері управління маркетинговою діяльністю підприємства, вироблення вмінь та навичок упровадження та використання інструментів маркетингового аналізу підприємства з урахуванням
його особливостей.
Основні цілі:
• формування у студентів правильного підходу до розуміння ролі і місця маркетингового аналізу;
• оволодіння студентами знаннями щодо процесу проведення аналізу, організації праці при проведенні аналізу;
• засвоєння студентами методів та процедури проведення аналізу проекту крізь призму маркетингу;
• оволодіння студентами інструментами аналізу клієнтів фірми з різних поглядів;
• формування у студентів вміння щодо напрямів, інструментів аналізу товару, цін, збуту, комунікацій фірми та маркетингу-мікс;
• засвоєння студентами принципів використання статистичних методів в проведенні аналізу.