Рівень вищої освіти: бакалаврський

Освітня програма: Освітньо-професійна програма «Агрономія»

Спеціальність: 201 «Агрономія»

Рік навчання: денна: 2-ий, семестр 4-ий;

                         заочна: 3-ій,семестр 5-ий.

Лектор: Фурман В.М. ,АХГ-11інт., АГР-21

Мета викладання освітньої компоненти  полягає у формуванні в здобувачів знань і умінь із наукових основ землеробства, у засвоєнні методів контролю забур’яненості посівів, із розробки сучасних екологічно безпечних та економічно доцільних заходів захисту сільськогосподарських культур від бур`янів, набуття практичних навичок проектування раціональних сівозмін, систем ресурсозберігаючого обробітку ґрунту, здійснення протиерозійних заходів, ведення систем землеробства на забруднених територіях. Основними завданнями навчальної дисципліни є: отримання знань про наукові основи та закони землеробства; про фактори життя рослин та методи їхнього регулювання; про біологічні особливості бур’янів та заходи боротьби з ними.

ІК Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми з агрономії, що передбачає застосування теорій та методів відповідної науки і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.
ЗК 3 Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 6 Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності
ЗК 7 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях
СК 1 Здатність використовувати базові знання основних підрозділів аграрної науки (рослинництво, землеробство, селекція та насінництво, агрохімія, плодівництво, овочівництво, грунтознавство, кормовиробництво, механізація в рослинництві, захист рослин).
СК 2 Здатність вирощувати, розмножувати сільськогосподарські культури та здійснювати технологічні операції з первинної переробки і зберігання продукції.
СК 3 Знання та розуміння основних біологічних і агротехнологічних концепцій, правил і теорій, пов’язаних із вирощуванням сільськогосподарських та інших рослин.
СК 4 Здатність застосовувати знання та розуміння фізіологічних процесів сільськогосподарських рослин для розв’язання виробничих технологічних задач.
СК 8 Здатність розв’язувати широке коло проблем та задач у процесі вирощування сільськогосподарських культур шляхом розуміння їх біологічних особливостей та використання як теоретичних, так і практичних методів.
СК 9 Здатність управляти комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у конкретних виробничих умовах.
СК 11 Здатність діагностувати процеси деградації ґрунтів, прогнозувати їхній розвиток та розробляти системи заходів з відтворення родючості ґрунтів.
Програмні результати навчання (ПРН). Результати навчання (РН)*
РН4. Порівнювати та оцінювати сучасні науково-технічні досягнення в галузі агрономії;
РН 9 Володіти на операційному рівні методами спостереження, опису, ідентифікації, класифікації, а також культивування об’єктів і підтримання
стабільності агроценозів із збереженням природного різноманіття.
РН10. Аналізувати та інтегрувати знання із загальної та спеціальної підготовки в обсязі, необхідному для спеціалізованої професійної роботи в галузі
агрономії;
РН11.Ініціювати оперативне та доцільне вирішення виробничих проблем відповідно до зональних умов;
РН12.Проектувати та організовувати технологічні процеси вирощування насіннєвого матеріалу сільськогосподарських культур відповідно до
встановлених вимог;
РН13.Проектувати та організовувати заходи вирощування високоякісної сільськогосподарської продукції відповідно до чинних вимог.
РН 14 Інтегрувати й удосконалювати виробничі процеси вирощування сільськогосподарської продукції відповідно до чинних вимог

РН 18 Діагностувати окремі типи процесів деградації ґрунтів на основі результатів досліджень, прогнозувати розвиток процесів грунтоутворення та розробляти системи заходів з відтворення родючості ґрунтів.