Мета дисципліни – опанування теоретичних засад і практичних засобів інноваційної діяльності в сфері права; формування розуміння (1) сутності інноваційної діяльності в сфері права, (2) особливостей інноваційного процесу в сфері права, (3) значення й перспективи впливу інновації в праві на процес саморозвитку права.

Завданням курсу є ознайомлення здобувачів програми з основами теорії інноваційної діяльності; засадами інновацій у сфері права, інноваційними аспектами законодавчої й правозастосовної діяльності. Окрема увага у межах курсу зосереджена на (1) електронному правосудді й цифровізації суддівської діяльності, (2) технологіях відновного правосуддя, (3) інноваційних аспектах сучасної правоохоронної діяльності.

Мета викладання освітньої компоненти - опанування принципами, ознайомлення з правилами дотримання політики академічної доброчесності; формування професійних компетентностей щодо академічної культури та етики наукового пошуку.

Мета викладання освітньої компоненти - формування цілісного уявлення про науково-дослідну сферу діяльності у якій створюються об’єкти інтелектуальної власності; ознайомлення із національними та міжнародними нормативно-правовими актами у сфері інтелектуальної власності; формування навичок щодо механізмів реєстрації, реалізації та, при потребі, захисту прав інтелектуальної власності у науководослідній сфері.

Мета освітньої компоненти «Доктринальні проблеми міжнародного захисту прав людини» підготовка висококваліфікованого фахівця у сфері міжнародного захисту прав людини, здатного до самостiйної критичої та обгрунтованої науково-дослiдницької, науково-органiзацiйної, інноваційної дiяльностi в галузі захисту прав людини, сприяння формуванню професійної правничої правосвідомості та культури, системи правових понять та основних концепцій у сфері захисту прав людини.

Завдання освітньої компоненти полягає у одержанні здобувачами теоретичних та практичних знань про стандарти захисту прав людини, їх нормативно-правове та інституційне підґрунтя, співвідношення міжнародних та національних стандартів, пошук прогалин та шляхів удосконалення національних стандартів захисту прав людини в різних сферах. Акцент робиться на критичному осмисленні та системному аналізі наукових праць дослідників у сфері міжнародного захисту прав людини з метою вироблення та формування власної позиції щодо тих чи інших явищ та процесів у сфері захисту прав людини, а також на проблемних практичних аспектах, що виникають під час захисту прав людини.

 

 Мета освітньої компоненти формування у здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії системи знань, вмінь та навичок в сфері прав людини, надання цілісного уявлення про права як засадничу цінність та правовий стандарт сучасного суспільства й практично значущу категорію, забезпечену правовим захистом.

Завдання освітньої компоненти полягає у одержанні здобувачами теоретичних та практичних знань та передбачає розгляд поняття та змісту захисту прав людини; розв’язання проблемних питань реалізації конституційних норм і охорони прав людини; проблематику конституційної законності та відповідальності; правові проблеми, зумовлені порушеннями прав людини у різних сферах суспільного життя.

Освітня компонента «Захист прав людини і основоположних свобод в Європейському Суді з прав людини» є актуальною в розрізі підвищеної уваги до прав і свобод людини в сучасному суспільстві. Європейький суд з захисту прав людини є тою інституцією, яка дає можливість людині здійснити її захист на міжнародному рівні, вичерпавши всі можливі способи захисту в національному судочинстві.

 

Цілями дисципліни є: ознайомитися з основними процедурами захисту прав людини в Європейському суді з захисту прав людини; вивчити практику застосування результатів справ розглянутих ЄСзПЛ, професійно тлумачити нормативний зміст і юридичну пироду основних міжнародно-правових актів з питань захсту прав людини; вміти готувати, оформляти звернення до ЄСзПЛ.

 

Мета дисципліни – опанування механізмом правового регулювання відносин, пов’язаних із створенням і використанням об’єктів права інтелектуальної власності, отримання необхідних навиків кваліфікації результатів творчої діяльності, захисту майнових та особистих немайнових прав авторів та їх правонаступників як в Україні так і за її межами.

Завданням курсу є ознайомлення здобувачів програми з нормативно-правовим забезпеченням у сфері інтелектуальної власності та основними засобами захисту наукових здобутків й напрацювань. В межах курсу здобувачі працюють з патентною документацією та ліцензійними угодами різного ґатунку, необхідними для  наукових дослідженнях.

Мета викладання освітньої компоненти - опанування слухачами курсу теоретико-практичного базису аргументації як розділу прикладної логіки, стратегіями і правилами аргументації, основними вимогами, розвиток навичок застосування аргументації у науководослідницькій роботі.

Метою викладання навчальної дисципліни «Основи безоплатної правової допомоги в Україні» є забезпечення оволодіння здобувачами теоретичними, методологічними і методичними основами організації та надання високо кваліфікованої правової допомоги населенню в Україні з урахуванням різноплановості правових проблем та їх комплексності на основі врахування сучасного стану і тенденцій розвитку світової і української юриспруденції з використанням новітніх інформаційних і комунікаційних технологій.

Основною метою дисципліни є: теоретична та практична підготовка студентів у таких сферах професійної діяльності як: побудова команди, емоційного інтелекту, переговорів, лідерських якостей, побудови кар’єри, взаємодія з іншими представниками юридичної професії тощо.

Метою вивчення дисципліни «Методика викладання права» є  формування у аспірантів компетентності сучасного викладача юридичних дисциплін, що здатний у роботі впроваджувати активні та інтерактивні технології і методи навчання,  які базуються на компетентнісному, особистісно-орієнтованому, інтегративному й інноваційному підходах.

Завдання освітньої компоненти полягає у формуванні викладацьких вмінь і навичок підготовки проведення лекційних та практичних занять з юридичних дисциплін; розвитку у випускників методичної майстерності, мовлення, комунікабельності, тощо.

Мета викладання дисципліни: формування наукової методології розв’язання проблем, пов’язаних із захистом прав та інтересів суб’єктів господарювання у взаємовідносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особами, ефективного регулятора політики держави в сфері економіки, правової політики та судочинства, здатного приймати виважені управлінські рішення, поглиблення теоретичних знань та формування практичних навичок захисту прав та інтересів суб’єктів господарювання, наукового аналізу правових позицій Верховного Суду.

Метою викладання навчальної дисципліни «Актуальні проблеми природоохоронного законодавства» є формування системи знань про правові аспекти врегулювання проблем, які виникають  у сфері охорони навколишнього природного середовища.

Мета освітньої компоненти «Кримінальне право і процес: доктринальні та практичні проблеми» підготовка висококваліфікованого фахівця у сфері кримінального права  та процесу, здатного до самостiйної критичої та аргументованої науково-дослiдницької, науково-органiзацiйної, інноваційної дiяльностi в галузі кримінального права та процесу, набуття ним практичних навичок реалізації положень кримінального та кримінального процесуального права, сприяння формуванню професійної правничої правосвідомості та культури.

 

Завдання освітньої компоненти полягає у одержанні здобувачами теоретичних та практичних знань про актуальні питання та доктринальні проблеми кримінального права, зокрема щодо змін кримінально-правової політики, недоліків та прогалин кримінального законодавства, проблем, що виникають під час кваліфікації кримінальних правопорушень та кримінального процесу (актуальних питань реалізації засад кримінального провадження, деяких практичних аспектів проведення слідчих (розшукових) та негласних (слідчих) розшукових дій, забезпечення прав учасників кримінального провадження та ін.). Акцент робиться на критичному осмисленні та системному аналізі наукових праць дослідників у сфері кримінального права та процесу з метою вироблення та формування власної позиції щодо тих чи інших явищ та процесів кримінально-правової дійсності, а також на проблемних практичних аспектах, що виникають пфд час реалізації норм кримінального права та процесу.

 Мета освітньої компоненти «Конституційне право: науково-теоретичні та практичні проблеми»: надання знань, умінь, навичок, пов’язаних з основними поняттями конституційно-правового регулювання, формування у здобувачів ступеня вищої освіти доктора філософії знання з провідної галузі національного права, її норм та інститутів, усвідомлення чітких  зв’язків  з окремими галузями права, вивчення історичних передумов  конституційного процесу в Україні та впливу конституційного права на всі галузі права та міжгалузевих зв’язків, вплив на державотворчі процеси в державі, а також сприяння формуванню патріотизму, громадсько-політичної та правової культури юриста.

Завдання освітньої компоненти полягає у одержанні здобувачами теоретичних та практичних знань та передбачає розгляд поняття та змісту конституційного права і конституції, як основного джерела даної галузі права; підстав і порядку прийняття конституції та змін до неї; проблемних питань реалізації конституційних норм і засобів правової охорони конституційного ладу; проблематику конституційної законності та відповідальності; проблемні питання інтерпретації конституційних норм; конституційно-правові проблеми, зумовлені проведенням політичної, конституційної, адміністративної, судової реформ.

Мета вивчення дисципліни: формування у здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії системи знань, вмінь та навичок в сфері цивільного права та процесу, надання цілісного уявлення про систему приватного права як одну з основоположних галузей сучасного права, засадничу цінність та правовий стандарт сучасного суспільства й практично значущу категорію, забезпечену правовим захистом.

Мета вивчення дисципліни: поглиблення та систематизація знань про сучасну доктрину адміністративного права і адміністративного судочинства України та проблеми розвитку цих доктрин, про сучасні проблеми адміністративного права і адміністративного судочинства; формування та розвиток умінь аналізувати нормативно-правові акти та наукові праці вітчизняних та зарубіжних науковців; вироблення навичок аналізу адміністративно-правових явищ та надання оцінки для конкретної ситуації.