Завідувач кафедри Мітчук Ольга Андріївна o.a.mitchuk@nuwm.edu.ua  
Менеджер Лисий Віктор Іванович v.i.lysyi@nuwm.edu.ua

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: «Середня освіта (Історія та громадянська освіта)»

Шифр за ОП: ОК4 Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в освіті і науці 

Рік навчання, семестр: 1 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Петро ТАДЕЄВ, Анастасія БАГАТКО
Мета та цілі ОК: Метою вивчення навчальної дисципліни «Сучасні інформаційно-комунікаційні технології в освіті і науці» є формування у здобувачів вищої освіти знань та навичок, необхідних для розв’язання складних освітніх і дослідницьких завдань в умовах невизначеності, застосування інформаційно-комунікаційних технологій і цифрових ресурсів у професійній діяльності, а також умінь реконструювати історичні процеси на основі різних джерел з використанням цифрових технологій. Дисципліна спрямована на розвиток здатності організовувати навчальний процес, здійснювати пошук, аналіз і презентацію інформації, забезпечувати академічну доброчесність і впроваджувати інноваційні підходи в освіті та науці.

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Аналітична журналістика
Шифр за ОП: ОК 08. Медіааналітика та цифрові технології
Рік навчання, семестр: 1 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Ольга МІТЧУК, Віталій ПРОКОПЕЦЬ
Мета та цілі ОК: Метою вивчення курсу «Медіааналітика та цифрові технології: світові тренди та Україна» є формування у здобувачів вищої освіти комплексних знань та практичних навичок з використання сучасних методів медіааналітики та цифрових технологій для дослідження, моніторингу та оцінки інформаційних процесів у глобальному та національному медіапросторі, з урахуванням світових трендів та українських реалій.

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Аналітична журналістика та комунікації
Шифр за ОП: ОК 07. Науково-практичні дослідження в журналістиці та комунікаціях та академічна доброчесність
Рік навчання, семестр: 1 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Зоряна ВЕЛИЧКО
Метою вивчення курсу «Науково-практичні дослідження в журналістиці та комунікаціях та академічна доброчесність» є засвоєння сучасних теоретичних та методологічних підходів у галузі медіадосліджень, набуття здатності до системного осмислення й аналізу медійного середовища, здобуття навичок застосовувати опановані знання в журналістській практиці та вміння використовувати наукові методи для оцінки інформаційної безпеки та з урахуванням правових аспектів журналістської діяльності, а також для роботи у сфері національної та інформаційної безпеки.
Завдання (цілі) курсу – дати комплексне уявлення про наукові та практичні дослідження в журналістиці, розвинути в майбутніх фахівців із журналістики професійний інтерес до медіадосліджень, наукової та науково-популярної журналістики.

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Аналітична журналістика та комунікації
Шифр за ОП: ОК.03. Аналітична журналістика
Рік навчання, семестр: 1 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Зоряна ВЕЛИЧКО
Метою вивчення курсу «Аналітична журналістика» є формування у студентів критичного мислення та аналітичних здібностей; оволодіння методами збору та верифікації інформації; розвиток навичок створення аналітичних текстів; засвоєння етичних принципів та стандартів професійної діяльності; розуміння ролі аналітичної журналістики в суспільстві.
Завдання (цілі) курсу – полягає у формуванні у студентів компетенцій, необхідних для глибокого аналізу інформації, створення об'єктивних та аргументованих аналітичних матеріалів, а також відповідального застосування професійних етичних стандартів у сучасних медіа.
Для досягнення поставленої мети (формування у студентів глибоких знань та практичних навичок у створенні аналітичних матеріалів), курс "Аналітична журналістика" ставить перед собою наступні завдання:
Надати системні знання про сутність та функції аналітичної журналістики;
Ознайомити з основними жанрами аналітичної журналістики та їх особливостями;
Виробити навички критичного аналізу інформації;
Навчити ефективним методам збору та обробки інформації;
Сформувати навички роботи з базами даних, аналітичними платформами та інструментами OSINT;
Сформувати практичні вміння створення аналітичних матеріалів;
Виховати відповідальне ставлення до професійної етики та стандартів;
Розвинути навички медіаграмотності та медіакритики.

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ВК 6.1.
Рік навчання, семестр: 2 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Ольга МІТЧУК

Метою викладання дисципліни «Інформаційна безпека» є формування у здобувачів вищої освіти комплексних знань, умінь та практичних навичок, необхідних для розуміння загроз інформаційній безпеці, принципів її забезпечення, а також застосування сучасних методів та засобів захисту інформації в різних сферах діяльності. Дисципліна має на меті підготувати фахівців, здатних ідентифікувати, аналізувати та ефективно протидіяти кіберзагрозам, забезпечуючи конфіденційність, цілісність та доступність інформації. 
Завданнями навчальної дисципліни є: 
Ознайомлення з основними поняттями та принципами інформаційної безпеки: вивчення визначень, складових інформаційної безпеки (конфіденційність, цілісність, доступність), класифікації загроз та вразливостей.
Вивчення нормативно-правового забезпечення інформаційної безпеки: надання знань щодо національних та міжнародних законодавчих актів, стандартів та регуляторних вимог у сфері кібербезпеки та захисту інформації.
Аналіз методів та засобів захисту інформації: розгляд програмних, апаратних, організаційних та фізичних методів захисту інформації, криптографічних засобів, систем виявлення вторгнень.
Навчання управління ризиками інформаційної безпеки: формування навичок з ідентифікації, оцінки та мінімізації ризиків, розробки політик безпеки.
Освоєння основ аудиту та моніторингу інформаційної безпеки: вивчення методів проведення аудиту безпеки, моніторингу подій та реагування на інциденти.
Розвиток практичних навичок з використання засобів захисту: робота з антивірусним програмним забезпеченням, фаєрволами, системами резервного копіювання тощо.
Набуття знань про особливості захисту інформації в різних інформаційних системах (корпоративні мережі, веб-ресурси, хмарні технології, мобільні пристрої).
Розгляд питань кіберзлочинності та кібервійни: ознайомлення з основними видами кіберзлочинів, методами їх розслідування та протидії.

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ВБ 5.1. Європейські медійні стандарти
Рік навчання, семестр: 2 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Андрій МАТВІЙЧУК
Метою викладання дисципліни "Європейські медійні стандарти" є формування у здобувачів вищої освіти комплексного розуміння принципів, норм та практик регулювання медіапростору, що діють в країнах Європейського Союзу та Ради Європи. Дисципліна має на меті навчити студентів застосовувати ці стандарти у професійній діяльності, сприяючи розвитку в Україні інформаційного простору, що відповідає європейським демократичним цінностям та свободі вираження поглядів. 
Завданнями навчальної дисципліни є: ознайомлення з основними міжнародними та європейськими правовими актами у сфері медіа: вивчення Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод (ст. 10), рішень Європейського суду з прав людини (ЄСПЛ), Директив ЄС та Рекомендацій Ради Європи щодо медіа.
Аналіз ключових європейських концепцій свободи слова: розгляд принципів плюралізму медіа, незалежності журналістики, доступу до інформації та захисту джерел.
Аналіз ключових європейських концепцій свободи слова: розгляд принципів плюралізму медіа, незалежності журналістики, доступу до інформації та захисту джерел.

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ВБ 3.1. Курсового проєкту «Інноваційна діяльність сучасної медіагалузі»
Рік навчання, семестр: 1 рік, 2 семестр;
Викладач (лектор): Дмитро ТАРАСЮК, Ольга МІТЧУК
Метою курсового проєкту "Інноваційна діяльність сучасної медіагалузі" є проведення ґрунтовного наукового дослідження ключових інноваційних процесів, що визначають вектори розвитку медіасистеми на сучасному етапі. Проєкт спрямований на всебічний аналіз технологічних, контентних та бізнес-інновацій, які трансформують традиційні моделі виробництва, дистрибуції та споживання інформації. Завданням роботи є не лише теоретичне осмислення цих процесів, а й їхня емпірична верифікація через аналіз світового та вітчизняного досвіду, що дозволить обґрунтувати необхідність адаптації української медіагалузі до нових викликів. У межах проєкту необхідно з'ясувати сутність інновацій, що базуються на штучному інтелекті, технологіях Big Data, віртуальній та доповненій реальності, а також охарактеризувати їхній вплив на комунікаційні моделі. Крім того, проєкт передбачає дослідження нових бізнес-моделей (наприклад, модель передплати, краудфандинг), що забезпечують фінансову стабільність медіа в умовах конкуренції з цифровими гігантами. Результатом роботи має стати не лише теоретичний звіт, а й розробка практичних рекомендацій щодо стратегії інноваційного розвитку для конкретного медіапроєкту, що підкреслює прикладний характер дослідження. Таким чином, курсовий проєкт має на меті продемонструвати здатність здобувача освіти до самостійного наукового пошуку, системного аналізу та креативного підходу у вирішенні актуальних проблем сучасної медіагалузі.

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ОК 12. Переддипломна практика
Рік навчання, семестр: 2 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Ольга МІТЧУК

Переддипломна практика має на меті поглиблення професійних навичок, підготовку до виконання магістерської роботи, збирання матеріалів для дослідження та вдосконалення аналітичних і комунікаційних компетентностей.
Завдання практики
Переддипломна практика
Збирання емпіричних даних для магістерської роботи (анкетування, інтерв’ю, аналіз документів).
Участь у підготовці аналітичних матеріалів (звіти, статті, кейси) або правових рекомендацій.
Апробація результатів дослідження у професійному середовищі.
Удосконалення навичок створення мультимедійного контенту або правового аналізу медіапроцесів.
Підготовка звітної документації та презентація результатів практики.
Тривалість і структура практики
Переддипломна практика
Тривалість: 10 тижнів
Обсяг: 15 кредитів ЄКТС (450 годин)
Мета: Поглиблення професійних навичок, виконання дослідницьких завдань, пов’язаних із темою магістерської роботи, та підготовка до її захисту.
Місце проходження: Медіаорганізації, аналітичні центри, юридичні установи, органи державної влади, громадські організації, що відповідають тематиці магістерської роботи.
Завдання:
Збір та аналіз матеріалів для магістерської роботи.
Виконання практичних завдань, пов’язаних із темою дослідження (аналітичні статті, правові консультації, комунікаційні проєкти).
Участь у професійній діяльності, що сприяє поглибленню знань у сфері медіаправа, медіабезпеки чи аналітичної журналістики.

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ОК 13. Кваліфікаційна магістерська робота
Рік навчання, семестр: 2 рік, 2 семестр;
Викладач (лектор): Ольга МІТЧУК, Дмитро ТАРАСЮК
Магістерська робота – це кульмінаційний етап навчання, що триває упродовж навчання та завершується публічним захистом. Вона підсумовує теоретичну й практичну підготовку   здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 061 «Журналістика» на кафедрі інформаційного права та юридичної журналістики Навчально– наукового інституту права та гуманітарних наук Національного університету водного господарства та природокористування, виступаючи формою атестації здобувачів вищої освіти.
Організація та підготовка магістерських проєктів відповідає Конституції України, законам України «Про освіту», «Про вищу освіту», нормативно– правовим документам Міністерства освіти і науки України у сфері освіти, чинному Стандарту вищої освіти України. 
Магістерська робота має розв'язувати дослідницькі та/або інноваційні завдання у сфері журналістики. 
Результати досліджень можуть бути апробовані через публікації та доповіді на конференціях.
Метою кваліфікаційної магістерської роботи є демонстрація інтегральної компетентності здобувача — здатність розв’язувати задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері журналістики. 
До завдань роботи належать: 
систематизація та поглиблення теоретичних і практичних знань; закріплення навичок виявлення та вирішення проблем наукового й практичного характеру;
набуття досвіду аналізу медіаринку для розробки нових журналістських проєктів; розвиток навичок пошуку, обробки, аналізу та прогнозування інформації за допомогою цифрових технологій; 
осягненя досвіду публічного захисту власного творчого медіапродукту чи дослідження.
Захист магістерської роботи відбувається відкрито перед екзаменаційною комісією, яка за результатами захисту ухвалює рішення про присудження здобувачеві ступеня вищої освіти «магістр».

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: «Середня освіта (Історія та громадянська освіта)»

Шифр за ОП: ОК4 Цифрові технології в освіті та науці
Рік навчання, семестр: 1 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Петро ТАДЕЄВ, Анастасія БАГАТКО
Мета та цілі ОК: Метою вивчення курсу «Цифрові технології в освіті та науці» є формування у студентів знань і навичок застосування сучасних цифрових інструментів у навчанні, наукових дослідженнях та професійній діяльності. Основними цілями є оволодіння інформаційно-комунікаційними технологіями, цифровими платформами, освітніми ресурсами та інструментами створення контенту. Дисципліна також спрямована на розвиток умінь безпечного, етичного та інноваційного використання цифрових технологій з дотриманням принципів академічної доброчесності.

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ОК 11. Виробнича практика
Рік навчання, семестр: 1 рік, 2 семестр;
Викладач (лектор): Ольга МІТЧУК
Виробнича практика: 4 тижні (6 кредитів ЄКТС, 180 годин)
Мета практики
Виробнича практика спрямована на формування професійних компетентностей у сфері медіаправа, медіабезпеки, аналітичної журналістики та комунікацій шляхом практичного застосування знань у реальних професійних умовах.
Керівник Мітчук О.А., Групи: МПМБ-51м, МПМБз-5м

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ВБ 4.1. Юридична комунікативістика
Рік навчання, семестр: 1 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Ольга МІТЧУК
Мета та цілі ОК: 

Метою викладання навчальної дисципліни «Юридична комунікативістика» формування у здобувачів освіти знань, умінь і навичок ефективної професійної комунікації в юридичній сфері. Вивчення основ теорії комунікації, специфіки правничого спілкування, етичних норм та методів переконання у правовій практиці.

Цілі/Завдання навчальної дисципліни є:

Ознайомлення з основними поняттями, принципами та моделями комунікації; Розвиток професійних комунікативних навичок. Формування навичок усного і письмового спілкування в юридичному середовищі. Розвиток вміння чітко і логічно формулювати юридичні аргументи.

Вивчення специфіки правничого спілкування. Опанування техніками ведення переговорів, судових дебатів і медіації. Вивчення етичних аспектів юридичної комунікації. Розвиток аналітичного мислення. Застосування комунікативних прийомів для аналізу правових текстів і ситуацій. Оцінка аргументів і контраргументів у правових дискусіях. Вивчення методів переконання та впливу. Опанування технік риторики та аргументації. Використання комунікативних стратегій у процесі захисту прав та інтересів клієнта.

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ВБ 2.1.Комунікаційна риторика
Рік навчання, семестр: 1 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Ольга МІТЧУК
Мета та цілі ОК: 

Метою викладання навчальної дисципліни«Комунікаційна риторика»: формування у майбутніх фахівців системи знань та вмінь щодо визначення та використання основних медіа-технологіий в побудові комунікативних стратегій.

Цілі / Завданнями навчальної дисципліни є: Застосовувати практичні методи, інструменти, типи, канали та засоби комунікації інформаційному середовищі.; Розуміти необхідну теоретичну та практичну базу задля встановлення і підтримки комунікативних зв’язків, між державою та суспільством, між людиною та світом, між державами та культурами. Визначати теоретичні та прикладні аспекти технологій комунікативної стратегії.

 

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ОК 10 Правове управління медіабізнесом
Рік навчання, семестр: 1 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Ольга МІТЧУК
Мета та цілі ОК:

Метою викладання навчальної дисципліни «Правове управління медіабізнесом» з’ясувати ефективність медіадіяльності, як бізнесу щодо професійної діяльності журналістів. Зосередити професійну діяльність журналістів до співпраці з бізнесом, вміння швидко приймати управлінські рішення, керувати мадіаіндустрією не лише як творчими колективами, а й як підприємствами. Журналістика як бізнес – це практична наука, що має свої
закони і правила.
Цілі/Завданнями навчальної дисципліни є:
Опанувати основні поняття та принципи основ медіабізнесу та виробити навички практичної діяльності в цій галузі; Визначити та схарактеризувати діяльність за двома типами праці в колективі: журналістський та менеджерський, Ознайомитись із можливостями використання в редакції процесів, які дозволили б досягати найбільш вигідних економічних ситуацій; Набути практичних навичок оцінки різних ситуацій на ринку збуту готової продукції; Сформувати у здобувачів освіти теоретико-прикладні навички аналізу бізнес-моделі трансформації ринку медіа в світі та Україні. 

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ОК 9. Державні стратегічні комунікації
Рік навчання, семестр: 1 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Андрій МАТВІЙЧУК, Зоряна ВЕЛИЧКО
Метою вивчення дисципліни «Державні стратегічні медіакомунікації» є ознайомлення зі базовими засадами, принципами стратегічного управління комунікаціями як вагомого аспекту реалізації ефективної інформаційно-комунікаційної діяльності та набуття умінь розбудови комунікаційних стратегій.
Завдання вивчення курсу «Державні стратегічні медіакомунікації» полягають в опануванні студентами теоретико-методологічної бази курсу; в ознайомленні зі специфікою управління інформацією та процесом медіакомунікації у реалізації комунікаційної стратегії; осмисленні закономірностей та тенденцій налагодження двостороннього та довготривалого зв’язку з різними аудиторіями; набутті комплексного й системного уявлення про організацію взаємодії з мас-медіа та в реалізації/застосуванні комунікаційного інструментарію.

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ОК 8. Журналістська діяльність в умовах кризових ситуацій (війн, конфліктів, катастроф)
Рік навчання, семестр: 1 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Андрій МАТВІЙЧУК
Метою вивчення дисципліни «Журналістська діяльність в умовах кризових ситуацій (війн, конфліктів, катастроф)» є надати здобувачам освіти практичні знання та навички для ефективної роботи в кризових ситуаціях, а також підготувати фахівців, здатних працювати в складних умовах та забезпечувати якісне інформування суспільства, дотримуючись найвищих стандартів професійної діяльності та забезпечуючи суспільство достовірною та об’єктивною інформацією.
Завдання вивчення курсу «Журналістська діяльність в умовах кризових ситуацій (війн, конфліктів, катастроф)» полягають у підготовці здобувачів освіти до роботи у кризових ситуаціях (в умовах воєнних дій, у зонах стихійного лиха, під час ескалації політичної напруги тощо), у яких на підставі теоретичних і практичних знань та навичок вони зможуть виконувати професійні обов’язки журналіста з урахуванням норм національного та міжнародного законодавства, що регулює діяльність журналістів у кризових ситуаціях.

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ОК6. Технологічні платформи медіа та регулювання: світові тренди та Україна
Рік навчання, семестр: 1 рік, 2 семестр;
Викладач (лектор): Віталій ПРОКОПЕЦЬ
Мета та цілі ОК:
Метою викладання освітньої компоненти «Технологічні платформи медіа та регулювання: світові тренди та Україна»: з’ясувати специфіку регулювання співпраці між державною інформаційною політикою із соціальними мережами, програмами обміну повідомленнями та інформаційними ресурсами щодо функціонування інших технологічних платформ.
Завданнями навчальної дисципліни є:
Охарактеризувати суспільно-політичну систему медіарегулювання;
Визначити та схарактеризувати функціонування європейських технологічних платформ у механізмі медіарегулювання;
Ознайомитись із структурними характеристики медіаполітики у технологічно регуляторній системі інформаційного простору;
Сформувати у здобувачів освіти теоретико-прикладні навички аналізу функціонування нових технологій в медіа. Здійснювати порівняльний аналіз світової медіасистеми та інформаційної системи України

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ОК5 Науково-практичні дослідження в журналістиці
Рік навчання, семестр: 1 рік, 2 семестр;
Викладач (лектор): Зоряна ВЕЛИЧКО
Мета та цілі ОК: 
Метою вивчення курсу «Науково-практичні дослідження в журналістиці» є засвоєння сучасних теоретичних та методологічних підходів у галузі медіадосліджень, набуття здатності до системного осмислення й аналізу медійного середовища, здобуття навичок застосовувати опановані знання в журналістській практиці та вміння використовувати наукові методи для оцінки інформаційної безпеки та з урахуванням правових аспектів журналістської діяльності, а також для роботи у сфері національної та інформаційної безпеки.
Завдання (цілі) курсу – дати комплексне уявлення про наукові та практичні дослідження в журналістиці, розвинути в майбутніх фахівців із журналістики професійний інтерес до медіадосліджень, наукової та науково-популярної журналістики.
ЩО: студенти вміють створювати власний якісний медіапродукт на тему науки, а також застосовувати різноманітні наукові методи й дослідницькі стратегії у своїй професійній діяльності.
ЯК:на основі докладного порівняльного аналізу сучасного медіаконтенту;
з допомогою опанованої методології й методів наукових досліджень у журналістиці;
через призму правових та етичних аспектів журналістської діяльності;
активно застосовуючи нові технології й технічні можливості;
шляхом створення авторських аналітичних матеріалів (контенту) та моделювання авторського медіа.

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ОК 4. Медіаправо та європейська публічна сфера
Рік навчання, семестр: 1 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Андрій МАТВІЙЧУК
Метою вивчення дисципліни «Медіаправо та європейська публічна сфера» є ознайомлення зі базовими засадами, принципами медіаправа та значення медіаправа для європейської публічної сфери; забезпечення розуміння функцій медіа у суспільстві у суспільно-політичному і економічному контекстах; сприяння усвідомлення впливу медіаправа на публічне управління у межах європейського інтеграційного об’єднання.
Завдання вивчення курсу «Медіаправо та європейська публічна сфера» полягають в опануванні студентами теоретико-методологічної бази курсу; в ознайомленні зі специфікою медіаправа й особливостями його впливу на публічне управління у Євросоюзі; набутті комплексного й системного уявлення про організацію взаємодії мас-медіа з інститутами публічного управління ЄС.

Ступінь вищої освіти: Магістр
Освітня програма: Медіаправо та медіабезпека
Шифр за ОП: ОК3 Медібезпека та інформаційне суспільство
Рік навчання, семестр: 1 рік, 1 семестр;
Викладач (лектор): Віталій ПРОКОПЕЦЬ

Мета та цілі ОК: 

Метою викладання дисципліни «Медіабезпека та інформаційне суспільство»: з’ясувати специфіку функціонування медіа у системі інформаційного суспільства, сформувати поняттєвий апарат щодо співдіяльності журналіста і влади, журналіста і суспільства, редакції і держави у діалогічному нормативно-правовому розрізі професійної діяльності.

Завданнями навчальної дисципліни є: Охарактеризувати суспільно-політичну парадигму щодо творення медіаконтенту внутрішньо- та зовнішньополітичного інформаційного простору; Визначити та схарактеризувати етапи перебігу інформації щодо нормативно-правового функціонування в контексті медіабезпеки та медіаправого супроводу; Ознайомитись із структурними характеристики інформаційного суспільства щодо професійної специфіки творення національної та міжнародної інформаційної політики; Сформувати у здобувачів освіти теоретико-прикладні навички аналізу суспільно-інформаційного функціонування медій в контексті співдіяльності медіаправогого та медіабезпечного інформаційного середовища.