- Викладач: Попко Олена Володимирівна
- Викладач: Толчанова Зоя Олексіївна
- Викладач: Коротун Ольга Петрівна
- Викладач: Коротун Ольга Петрівна
- Викладач: Толчанова Зоя Олексіївна
Навчальна дисципліна «Бенчмаркінг» формує у студентів теоретичні знання і практичні навички в аспекті використання бенчмаркінгу як ефективного інструменту маркетингової діяльності.
Метою курсу є формування теоретичних і прикладних знань у галузі маркетингових прийомів формування і управління бенчмаркінгом, уміння проведення внутрішнього і зовнішнього бенчмаркінгу, розробка та впровадження бенчмаркінгових проектів, використання отриманих знань в практичній діяльності.
Основні цілі: - надання студентам знань про сутність бенчмаркінгу; розкрити основні аспекти організації та планування впровадження та використання бенчмаркінгу ; методи формування системи показників аналізу діяльності кращих підприємств на ринку; набуття вмінь самостійно виконувати та використовувати у практичній діяльності інформацію, отриману в результаті маркетингових досліджень і порівняльного аналізу; вивчення процесу безперервного вдосконалення діяльності підприємства на засадах використання бенчмаркінгу, дослідження внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства, виявлення можливостей вдосконалення, а також впровадження внутрішнього та зовнішнього бенчмаркінгу задля забезпечення конкурентоспроможності підприємства.
Викладач: Веретін Л.С., МАР-21інт, МАР-41
- Викладач: Веретін Людмила Станіславівна