Анотація

Ступінь вищої освіти: І (бакалавр);
Освітня програма (Спеціальність): 051 «Економіка», освітньо-професійна програма «Управління персоналом і економіка праці»; освітньо-професійною програмою «Бізнес-аналітика» спеціальності 051 «Економіка»; освітньо-професійною програмамою спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»; освітньо-професійною програмою спеціальності: 292 «Міжнародні економічні відносини»; освітньо-професійною програмою спеціальності: 075 «Маркетинг»; 051 «Економічна кібернетика»; 076 «Економіка підприємства»; 071 «Облік і оподаткування».

Шифр за ОП: 051 «Економіка», освітньо-професійна програма «Управління персоналом і економіка праці» (ЗП 25); «Бізнес-аналітика» спеціальності 051 «Економіка» (ЗП 25); 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» (ЗП 23); 292 «Міжнародні економічні відносини» (ОК 26); 075 «Маркетинг» (ПП 7); 051 «Економічна кібернетика» (ОК 26); 076 «Економіка підприємства» (ФП 2); 071 «Облік і оподаткування» (ОК 25).

Рік навчання, семестр: 4 рік, 8 семестр;
Викладач (лектор): Скрипчук П.М.; Андрійцьо-Рузаєва А.Ю.
Мета та цілі ОК:
Метою викладання навчальної дисципліни є оволодіння здобувачами вищої освіти основами планування, організації та управління бізнес-процесами підприємства, організації, установи; реінжинірингу бізнес-процесів; складання структурно-логічних схем бізнес-процесів, освоєння методології, технології та засобів управління бізнес-процесами у статиці та динаміці з використанням сучасного програмного забезпечення.
Основними завданнями навчальної дисципліни є висвітлення теоретичних основ з питань методології управління бізнес-процесами підприємств як виробничої, так і невиробничої сфер; розкриття сутності та специфіки управління бізнес-процесами; вивчення сучасних бізнес-моделей підприємств; дослідження аналітики та особливостей управління бізнес-процесами; вивчення базових понять та інновацій управління бізнес-процесами у різних галузях економіки; особливості електронного бізнесу та бізнес-процеси.
Методи викладання та технології: практичні заняття, семінари, обговорення, презентації, лекції, ситуаційні дослідження та інші; інформаційні технології, отримання практичних навиків у спеціальному програмному забезпеченні та ін.