бакалавр

ОПП "Цифрові технології дистанційної освіти", 015.39 Професійна освіта (цифрові технології)

Рік навчання: 3, 6 семестр

доцент Гладка О.М.

Дисципліна «Методика професійного навчання» спрямована на забезпечення для майбутніх викладачів професійного навчання розуміння сутності та змісту методичної діяльності; усвідомлення механізму трансформування технічного знання в педагогічну систему навчання та методику дидактичного проектування. Зміст і структуру дисципліни розроблено з урахуванням специфіки навчальної діяльності ІТ-спеціаліста-педагога, яка включає два компоненти – технічний, як фахівця з інформаційних технологій, та педагогічний, як викладача професійного навчання в галузі цифрових технологій дистанційної освіти.

Для реалізації основного завдання курсу – навчити майбутніх фахівців управляти освітнім процесом – формуються компетентності з проектування власної педагогічної діяльності, етапами якої є: конструювання змісту освіти, аналіз та прогнозування мети навчання, діагностика стану освітнього процесу, конструювання навчальних матеріалів, вибір технологій навчання тощо. В рамках курсу детально розглядаються всі необхідні види діяльності педагогічного працівника з підготовки до навчальних занять, що включають опис алгоритмів діяльності та практичні приклади їх реалізації в освітньому процесі.

Вивчення здобувачами освіти методики професійного навчання в рамках пропонованого курсу дозволить сформувати професійні компетентності, використовувати набуті знання і навички для подальшого навчання та майбутньої професійної діяльності.

Мета дисципліни полягає в забезпеченні теоретичних основ і практичної підготовки майбутніх викладачів в галузі цифрових технологій до науково обґрунтованого і творчого здійснення педагогічного процесу в закладах професійної освіти.

Основними завданнями вивчення дисципліни є набуття компетентностей на основі отримання знань з теорії і методики професійного навчання; формування професійних умінь і навичок з проектування теоретичного і практичного навчання; формування уміння комплексно і адекватно застосовувати професійно-технічні, педагогічні, психологічні та інші знання і уміння при вирішенні конкретних методичних завдань; формування у здобувачів освіти готовності до педагогічної діяльності.