
Введення дисципліни «Методика дистанційної освіти» в освітньо-професійну програму «Цифрові технології дистанційної освіти» зумовлена наступними факторами:
- ринок праці майбутніх фахівців зі спеціальності 015.39 Професійна освіта (цифрові технології) потребує педагогів професійного навчання, які здатні будуть обирати нові інноваційні підходи в освіті, добирати доцільні форми, методи, засоби, технології навчання відповідно до визначених завдань та індивідуальних особливостей здобувачів освіти (у тому числі з урахуванням можливості забезпечити вихід на ринок праці осіб із особливими освітніми потребами);
- швидко оновлюються та модернізуються як ППЗ так і ПК та засоби оргтехніки, тому для закладів професійної / професійно-технічної освіти (далі по тексту П(ПТ)О) переведення вивчення деяких курсів чи навчальних дисциплін на дистанційний формат буде найоптимальнішим варіантом для реалізації освітнього процесу закладу освіти;
- здійснення освітньої діяльності П(ПТ)О в умовах воєнного стану потребує оволодіння майбутніми педагогами професійного навчання методики та технологій дистанційного навчання;
- орієнтація на професійну підготовку фахівців в умовах неперервного освітнього процесу протягом усього життя та гарантований доступ до навчання;
Зазначені вище фактори зумовлюють мету та завдання вивчення даної дисципліни.
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування систематизованих знань з методики дистанційного навчання
Основними завданнями навчальної дисципліни є:
- формування системи знань, умінь, навичок, необхідних для розроблення та проведення занять у дистанційній формі на основі застосування методів, засобів навчання і контролю та новітніх педагогічних технологій навчання в освітньому процесі закладів П(ПТ)О;
- оволодіння сучасними цифровими технологіями дистанційного навчання;
- набуття практичних умінь проєктування дистанційних педагогічних технологій;
- вміння розв’язувати задачі спеціального призначення та практичні проблеми з методики вивчення дистанційної освіти
- Викладач: Юзик Ольга Протасіївна