Введення  дисципліни «Методика дистанційної освіти» в освітньо-професійну програму «Цифрові технології дистанційної освіти» зумовлена наступними факторами:

-        ринок праці майбутніх фахівців зі спеціальності 015.39 Професійна освіта (цифрові технології) потребує педагогів професійного навчання, які здатні будуть обирати нові інноваційні підходи в освіті, добирати доцільні форми, методи, засоби, технології навчання відповідно до  визначених завдань та індивідуальних особливостей здобувачів освіти (у тому числі з урахуванням можливості забезпечити вихід на ринок праці осіб із особливими освітніми потребами);

-        швидко оновлюються та модернізуються як ППЗ так і ПК та засоби оргтехніки, тому для  закладів професійної / професійно-технічної освіти  (далі по тексту П(ПТ)О) переведення вивчення деяких курсів чи навчальних дисциплін на дистанційний формат буде найоптимальнішим варіантом для реалізації освітнього процесу закладу освіти;

-        здійснення освітньої діяльності П(ПТ)О в умовах воєнного стану потребує оволодіння майбутніми педагогами професійного навчання методики та технологій дистанційного навчання;

-        орієнтація на професійну підготовку фахівців в умовах неперервного освітнього процесу протягом усього життя та гарантований доступ до навчання;

Зазначені вище фактори зумовлюють мету та завдання  вивчення даної дисципліни.

Метою вивчення навчальної дисципліни є формування систематизованих знань з методики дистанційного навчання  

Основними завданнями навчальної дисципліни є:

- формування системи знань, умінь, навичок, необхідних для розроблення  та проведення занять у дистанційній формі на основі застосування методів, засобів навчання і контролю та новітніх педагогічних технологій навчання  в освітньому  процесі закладів  П(ПТ)О;

- оволодіння сучасними цифровими  технологіями дистанційного навчання;

- набуття практичних умінь проєктування дистанційних педагогічних технологій;

- вміння розв’язувати задачі спеціального призначення та практичні проблеми з методики вивчення дистанційної освіти